sobota 14. února 2015

Vlny se dovlnily

Dopsala jsem blog, lehla na gauč a koukala do blba. Po chvíli mi došlo, že blbo = mikrovlnka.
Aha, kdypak jsem ji naposled použila? Jídlo ohřívám na sporáku, v mikrovlnce dělám leda tak popkorn a esi se nemýlím, ten by měl jít dělat i v troubě. Kdyby ne, tak  na chalupě mikrovlnku máme.)

Takže..vlny se dovlnily, je čas udělat mikrovlnce pá pá.

Zatím je nachystaná u dveří, nejdřív ji zkusím dát dolů k vrátnici za pár korun, to je obvyklá praxe v našem 12tipatrovém baráku. Třeba se mi tím zaplatí vyšívaný ubrus s květy, který jsem dala na troubu tam, kde dřív stávala mikrovlnka a zabírala kus výhledu z okna.

Vůbec si myslím, že jednou se prostě přestěhuju do nějakého skromného obydlí, nebo i neskromného, ale prostě jiného a nechci tam mít ty krámy. A tím, jak si to myslím, tak si myslím, že se to stane. Takže prostě postupuji pomalu a jistě.)

1 komentář:

  1. PS: mikrovlnka se prodala ten samý den, co jsem ji dala dolů. Za krásný dvě sta.)

    OdpovědětVymazat