čtvrtek 12. února 2015

Má tam bejt otazník!

Ne chceme to, ale chceme to? A pravda, odpovědí může být:

 "Nechceme" 
nebo
"Chceme to!"

A co? Věci, věci, věci! To především, ale potažmo i činnosti. Ale v první řadě věci!


Byla jsem jsem děsnej hromadič věcí a pořád jich mám ještě hodně, ale jejich počet snižuju, pořád, kontinuálně. Což neznamená, že bych si nikdy nic nekoupila, ale pečlivě zvažuji, za co utratím peníze, které jsem vyměnila za to nejdražší, co mám: ČAS!

A jak jsem psala, každý den přemýšlím, čeho bych se tak mohla zbavit. Důvody?

DŮVODY:

  • úklid velkého množství věcí bere hodně času
  • hodně věcí zabírá hodně místa
  • hodně věcí lehce tvoří nepořádek
  • nepořádek nedělá dobré energie
  • energie je dobrá
  • nedobré věci nedělají dobrou energii
  • nepotřebné věci jsou nepotřebné
  • ...atakdále!
Mám ráda takovéty řekněmě duchovní věci, občas jdu i na nějaký seminár, přednášku atp. A sice tam dostávám dobré rady jako "Odpusť!" nebo "Buď taková a maková!", což je sice hezké, ale já se ptám: "ale JAK? JAK to mám sakra udělat?" Takže na jednu stranu duchovno ano, na druhou..příklady táhnou. A proto píšu tento blog, kde chci zaznamenávat co dělám, proč to dělám, jakou jsem ušla cestu a neopomenu i nějaké věci mimo věci, jako třeba jak žiju a co se mění. Myslím, že sama ráda někdy zpětně nahlédnu...pokud nevyhodím i počítač :)


Žádné komentáře:

Okomentovat